Nowoczesna komunikacja nie wyklucza udziału bezpośredniego. To bardzo ważne, by zrozumieć, czym zainteresowany jest współczesny człowiek oraz umiejętnie wykorzystać to, co się z tym wiążę. Ale dziś projektowanie nowych form komunikacji z klientem jest przede wszystkim graniem na jego emocjach. Dzięki temu możemy być pewni, że sukcesem zakończy się każda nowa kampania i każde nowatorskie działanie. Warto więc drodze klienta poświęcić więcej czasu.

Czym jest nowa komunikacja?

Warto podkreślić, że ideą nowej komunikacji z klientami, jaką oferują takie firmy jak Greenhat nie jest porzucenie dawnych idei i form. Tutaj nie ma mowy o odrzuceniu komunikacji via telefon czy list. Jeśli dla danej grupy docelowej to jest najważniejszy sposób komunikacji, musi on zostać taki sam pod względem formalnym.

Jednak zmienia się jego przestrzeń realizacyjna. To nowe projektowanie opiera sposób komunikacji w ramach danej formy na emocjach i potrzebach klienta. Dzięki temu łatwiej można przewidzieć, czego potrzebuje i skłonić go do tego, że tym czymś jest produkt danej firmy.

W jaki sposób wykorzystać „customer journey”?

Poznanie klienta i jego cech jest w tym wypadku niezbędne. To właśnie na tym, czego on pragnie, czego chce lub czego się boi można oprzeć nowy sposób komunikowania się. To wyprzedzanie jego emocji i szukanie takich miejsc, które mogą stać się przydatne dla celów marketingowych.

Dzięki takim firmom jak Greenhat możesz łatwiej sterować tym, co dajesz swoim klientom i w jaki sposób kształtujesz ich świat. Nie ma co do tego żadnych wątpliwości, że granie na emocjach, na nich opieranie przekazu jest kwestią najważniejszą. Wykorzystując „customer journey” stajemy się tymi, którzy docierają najbliżej.

Inwestowanie w innowacyjność

Warto więc do kwestii marketingowych i budowania relacji na linii klient-firma podejść zdecydowanie od strony innowacyjności i wykorzystywać nowoczesne rozwiązania, które przynoszą zyski.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here